آرایش و زیبایی

تشخیص ریمل اسنس اصل از فیک

تشخیص ریمل اسنس اصل از فیک

تشخیص ریمل اسنس اصل از فیک

امروزه اغلب بانوان با ریمل‌های صورتی و مشکی برند Essence آشنایی دارند. متاسفانه نمونه‌های فیک و تقلبی ریمل‌های اسنس نیز مانند سایر برندهای لوازم‌های آرایشی در بازار وجود دارند. دقت داشته باشید که ریمل‌های فیک اسنس بهداشتی و باکیفیت نیستند. به همین علت استفاده از آن‌ها می‌تواند عوارض زیادی برای افراد داشته باشند. در این راستا به نکاتی جهت تشخیص ریمل اسنس اصل از فیک اشاره خواهیم داشت.

نحوه تشخیص ریمل اسنس اصل از فیک و نکات مربوط به آن!

ریمل‌های اسنس اصل از کیفیت و زیبایی بسیاری برخوردار هستند. به همین علت این محصول در طی مدت زمان کوتاهی، از محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد. در این حین افراد سودجو و کلاه بردار برای استفاده از این فرصت اقدام به ارائه و پخش ریمل‌های فیک و تقلبی اسنس کردند. البته برای تشخیص نمونه‌های اصل از تقلبی روش های ساده‌ای وجود دارد.

اگر شما هم از طرفداران ریمل‌های اسنس هستید، برای تشخیص ریمل اسنس اصل از فیک به نکات زیر توجه داشته باشید.

جعبه نداشتن ریمل اسنس اصل!!!

اولین نکته‌ای که باید در حین خرید ریمل اسنس در نظر بگیرید، نوع بسته‌بندی آن است!. ریمل‌های صورتی و مشکی اسنس اورجینال فاقد جعبه هستند. در صورتی که نمونه‌های فیک و تقلبی، برای جلب توجه مخاطبین با جعبه ارائه می‌شوند.

نکات ظاهر ریمل اسنس اصل

درب ریمل‌های اسنس اورجینال دارای شیارهای متفاوتی است که در نوع فیک این شیارها بسیار زیاد است. در واقع شیارهای نمونه اصل تنها در قسمت داخلی درب به چشم می‌خورند.

ریمل‌های اورجینال اسنس در انتهای خود دارای یک حفره دایره‌ای شکل کوچک هستند که در نوع فیک و غیر اصل وجود ندارد. در نمونه اصلی این ریمل دایره برجسته‌ای در قسمت درب ریمل وجود ندارد. در صورتی که نوع غیراصل و تقلبی دارای یک دایره برجسته بر روی درب خود است. این جزئیات به ظاهر کوچک می‌تواند کمک بسزایی در تشخیص ریمل اسنس اصل از فیک کند.

 

تشخیص ریمل اسنس اصل از فیک

تشخیص ریمل اسنس اصل از فیک

 

سرپیچ درب ریمل اسنس اصل و فیک

دقت داشته باشید که درب ریمل اسنس اصل دارای 2 سرپیچ و در نمونه‌های تقلبی دارای 3 الی 4 سرپیچ است.

لوگو و فونت ریمل اسنس اورجینال

فونت نوشته‌های ریمل اسنس اورجینال کامل با نوع تقلبی متفاوت است. در نمونه‌های اصل حرف E در لوگو بزرگ‌تر و درشت‌تر نوشته می‌شود. علاوه‌بر آن کیفیت چاپ لوگو و فونت در نمونه‌های تقلبی بسیار پایین است.

بارکد ریمل اسنس اصل

یکی راهکارهای موثر در تشخیص ریمل اسنس اصل از فیک، جست و جوی شماره بارکد آن در اینترنت است. با جست و جوی بارکد نمونه اورجینال، سایت های فروش نسخه اصل نمایش داده می‌شوند. در صورتی که با جست و جوی بارکد نمونه‌های تقلبی و فیک چیزی نمایش داده نمی‌شود.

نوع و جنس فرچه ریمل اسنس اصل

ریمل‌های اسنس اورجینال دارای فرچه ژله‌ای هستند. در صورتی که فرچه نمونه‌های تقلبی مویی بوده که نمی‌تواند ریمل را به راحتی به مژه‌ها منتقل کند. در نتیجه مژه‌ها به یکدیگر می‌چسبند و مواد ریمل حالت گوله گوله پیدا می‌کنند. همچنین رنگ فرچه ریمل صورتی کم رنگ است و شما می‌توانید از طریق وب سایت رسمی اسنس، ظاهر فرچه‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

برچسب موجود بر روی درب ریمل اسنس

روی درب ریمل اسنس برچسبی چسبانده می‌شود که در نمونه‌های اورجینال جنس کاغذی و در نمونه‌های فیک و تقلبی جنس کاغذ روغنی دارد. همچنین برچسب وزارت بهداشت هم تا حدودی می‌تواند از فاکتورهای تشخیص اصل و تقلبی بودن ریمل باشد.

قیمت ریمل اسنس اصل

قیمت ریمل اسنس اورجینال قطعا در مقایسه با نمونه های فیک بالاتر است. بی شک هیچ واردکننده‌ای محصولات وارداتی خود را با قیمت‌های پایین در بازار عرضه نمی‌کند. پس ریمل‌های اسنس ارزان، قطعا نمی‌توانند اورجینال باشند.

ویژگی های اساسی ریمل صورتی اسنس اورجینال

ریمل‌های صورتی اسنس (Essence) مناسب افرادی با مژه‌های کوتاه است، زیرا در ترکیبات این محصول از موادی استفاده شده که به تسریع روند رشد مژه‌ها و همچنین جلوگیری از ریزش مژه‌ها کمک می‌کند. فرچه ریمل صورتی اسنس کاملا انعطاف‌پذیر بوده و مواد ریمل سبب چسبندگی و گوله شدن مژه‌ها نمی‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به مقاومت و ماندگاری بالای آن در برابر آب اشاره داشته باشیم. خاصیت ضد آب بودن ریمل صورتی اسنس می‌تواند احتمال ریزش مواد در زیر چشم را کاهش دهد. امکان پاک کردن این ریمل از روی مژه‌ها و پوست به کمک آب و صابون و همچنین شوینده‌های آرایشی وجود دارد.

تشخیص ریمل اسنس اصل از فیک

تشخیص ریمل اسنس اصل از فیک

ویژگی های اساسی ریمل مشکی اسنس اورجینال

جنس ریمل مشکی اسنس از الیاف نایلونی و ابریشم مصنوعی است. به همین علت افراد با استفاده از این ریمل می‌توانند حجم مژه‌های خود را به مراتب افزایش دهند. دقت داشته باشید که این محصول ضد آب نیست. یعنی به راحتی می‌توانید آن را با آب و انواع آرایش پاک‌کن‌ها تمیز کنید.

البته این محصول از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است و به راحتی در زیر چشم پخش نمی‌شود. فرچه ریمل مشکی اسنس دو لبه شکاف دار دارد که هر قیمت دارای فرچه‌های کوچک است. زمانی که رنگدانه‌ها و مواد ریمل با استفاده از فرچه‌های کوچک به صورت کامل با مژه‌ها تماس داشته باشد، حجم مژه ها افزایش پیدا می‌کند.

محصولات جدید کمپانی و برند اسنس!

کمپانی اسنس محصول جدید خود یعنی ریمل‌های اسنس قهوه‌ای و سبز را به بازار ارائه کرده است. این کمپانی معتقد است که محصول جدید خود در جذابیت و زیبایی چشم‌ها تاثیر شگفت‌انگیزی دارد. البته همانطور که ریمل‌های صورتی و مشکی اسنس دارای نمونه‌های فیک و تقلبی هستند، این محصول نیز قطعا دارای نمونه‌های تقلبی است.

پس در زمان خرید، حتما به نکات و موارد ذکر شده توجه کافی داشته باشید. همچنین برای اطمینان بیشتر از خرید نمونه‌های اصل، ابتدا از مشخصات ریمل مورد نظر در وب سایت رسمی اسنس اطلاعات کافی را به دست آورید.

جمع بندی; خرید ریمل اصل اسنس

لوازم آرایشی از جمله ریمل، به دلیل برخورد مستقیم با پوست و چشم‌ها باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند. نمونه‌های تقلبی و فیک قطعا تاثیرات و عوارض مختلفی نظیر: ریزش مژه‌ها، بروز واکنش‌های آلرژیک، سوزش و قرمزی چشم و … را به همراه دارد. به همین علت توصیه می‌کنیم در حین خرید به اورجینال بودن محصول دقت کنید و آن را از فروشگاه‌های معتبر و قابل اطمینان خریداری نمایید.فروشگاه پرنس این اطمینان را به شما میدهد که تمامی کالاها اورجینال و اصل میباشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *